Your E-mail:
Sponsored by
Do you make up games to play with your small animal pet?
My Critter Profile
Rat from Bethel, ME

My Avatar:

Create/Edit Your Own Avatar

SmallAnimalChannel.com Awards
See all awards »

My Critter Stats
I've had 4704 friends visit me.

I'm the 1,508th member on SmallAnimalChannel.com.

513 friends have voted for me since I joined Club Critter!
My Critter Park:

Create/Edit Your Critter Park

Become a Quiz Master
Take the most quizzes and get the most answers right to become Quiz Master at SmallAnimalChannel.com! Click here>>



and

Active within 17 Days

Hi! My name is Mave, RIP , Mom and dad love you , 5/17/2010.

I am a Rat from Bethel.

2 years old

Female

Mom calls me fat belly and dad calls me Tube Steak,My human brother in law calls me MAD RAT LOL



With Mom And Dad, I love to sleep under moms hair , and wrap my tail around her neck .

They took me in and they are loving me. My human brother and his girlfriend got me for mom and dad, ( They were very nice to me also, they had me for a week or more , and taught me things before mom and dad got me. Thank you , Rolly and Kristen , and Angel , ( Give Stella a Ratty Hug And Kiss from me ) There is a picture of my mom and dad on here

going outside to play, running around in my wheel, and hanging out with mom and dad on the couch ,

Just want everyone one to know , the pictures of me with the big rat , that was Remmy , (RIP Remmy), Remmy Was My human brothers ( Rollys ) rat , he now has that beautiful Cream colored rat , she is Chloe !!!! Remmy was protecting me from the cat !!!!!!

The pics of the rat and cat Are my human brothers rat , Chloe and and his kitten Kylie , They are so sweet together !!!!

when mom put my harness on , and when she does razberries on my belly .

Please be nice to all animals , Kiss a rat !!!!



My Family Photos
Roll over photos to view in frame.
Page 1 of 2   Previous | Next

Critter Blog
DescriptionDate & TimeEditDelete
  Hey Mave!
It's been forever! First our old computer lost its web service, then our netbook dies! Finally mom got a new laptop last week and we are hooked up again! Missed all our old friends and do hope you haven't given up on us. Its been a good month with no blogging, but now mom is off teaching for the summer and we hope to have her all to ourselves! Do note, we are all Angels now. Mom is sad about that, but she still wants to stay in contact with all our SAC friends. She only takes critters in as rescues and is involved in cat and dog rescue too, as you know. Right now she is helping to foster 5 cats, who lost their home to the recent tornado in our area, so they will stay until their their real home is repaired or replaced.

Come visit me, Beloved Angel Max, Angel Anya COTD 2/10/14 THANK YOU ALL!, Angel Abby-- goodby our sweet girl! & Angel Starfire-- went to join Abby.

06/19/2011 11:18.55 AM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
I'm so sorry to hear bout your Daddy, what did they find out with the tests? I sure hope he is feelin better real soon. Guess what? I went to Phoenix for a ferret symposium and I gotta wear a collar that went beep beep beep beep beep and Windle's Mommy could find me when she did her talk thingy. They use them on ferrets in the UK that hunt for rabbits, it was neato and I even gotta ribbon for helpin and it's PINK and it says "Well Done" dook dook I dident even poop on stage... but when we visited the Grand Canyon... I pooped on it. I hadda go really bad, kay? dook dook We dident get any floodin this spring, we dident get any rain and now there are fires all over my state, blah! The smoke is nasty and now a fire from Arizona is tryin to jump into my state and it's a really bad one too! How have ya been doin? Please let me know how your Daddy is, cuz ya know I care. I'm keepin him in my thoughts and sayin prayers for all. Fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy, your bestest fuzzy friend, Aggie xoxox

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

06/10/2011 12:01.40 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Thanks for stoppin by, that was really nice of ya! I hope your Mommy hadda really good Happy Mommy's Day! Lotsa big fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy and your brothers too, your bestest fuzzy friend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

05/09/2011 02:00.50 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Girl
How is Ruby Sue and the family doing today? I just had to stop by with a big kiss attack for you and your Mom and wish her a Happy Mothers Day too! dook dook Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

05/08/2011 12:36.00 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
I hope ya and your family hadda good Easter, we sure did but right after that, Mommy was busy with some stuff and then she got sick. She spent lotsa time layin down and I gave her lovins and snuggled with her too. We've been busy at the store the last couple of days and Mommy is still tryin to get her energy back, ya know? Other than that everyone is doin good and I dident get a chocolate bunnt neither, blah! dookity dooky dook Is your Mommy and Daddy gonna buy a trailer? Does that mean ya can come and visit me? dook dook We have a big poker run comin up on Saturday at the store and that means that I'm gonna get lotsa tension from all the hoomans, yay! dook dook Lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

05/02/2011 05:11.47 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Ruby Sue
I'm going to be stopping by later tonight to step on some buttons and help your Dad. Any news from the radio station? I'm keeping my paws crossed! dook Kisses to you and your sweet Mom until I arrive in the fur! dook dook Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

04/06/2011 12:28.27 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Ruby Sue
What's this I hear about a radio station wanting to promote your Dad's music? Can I do anything to help? dook dook Step on the record button maybe? dook dook Kisses to you cutie and your sweet Mom, Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

03/15/2011 01:06.38 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Ruby Sue
I thought I would stop by tonight and see if your Dad needed any help with his music. Maybe I could walk on the record button again? dook dook I enjoyed giving Mave a big hug and kiss for you... she enjoyed it lots too! See you later cutie, kisses to you and your sweet Mom until I get there! Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

03/03/2011 12:27.22 PM Report This Comment  
  Hey Ruby Sue
The Fonz is coming to see you! dook dook Be sure and leave the light on! Kisses to you and your sweet Mom, Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

02/26/2011 01:43.02 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Dook Dook Ya made me giggle talkin bout ThoTho kissin your Mommy and helpin your Daddy with his music! dookity dook I got roses for Valentine's day! Pink ones cuz that's my favoritest color ya know. Angel MrMister and Mystic and Angel Herman sended them to me and I was so surprised! Mommy was surprised even more cuz she thought they were for her till she read the card! dooky dook I posted some pictures and the one that looks like I was smellin the rose, I was really eatin it! doooooook We gotta busy weekend comin up. There is a big desert race and we help put it on every year so we'll be campin from tomorrow mornin till Monday afternoon! I'm gonna get so much tension! dook dook I'm gonna go to your Daddy's sight and listen to the new songs, specially since ThoTho helped. doooooooook Tell Doc Wilson that I love him too! I hope ya are havin a good day, lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy and the Smothers Brothers, your bestest fuzzy friend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

02/17/2011 02:30.09 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Girl
If anyone is looking for me, I'll be at your house tonight! dook dook Get ready for my big kiss attack! Kisses to your sweet Mom, Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

02/08/2011 10:49.11 AM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
All our snow is gone now but it was fun and different for a couple days. I'm glad to hear everyone is doin good and I wanna thank ya again for lettin me listen to your Daddy's music. I went to the his sight but I'm not sure what I'm lookin for so I dident find it. dooky dook I am a little dopey so maybe I dident look in the right place? We went campin over the weekend cuz Daddy hadda race yesterday and he got 2nd place. It's gonna get in the low 50's this week and after that snow, it sure will feel nice. Your Mommy is gonna write a book? Bout what? Guess what? I put up a some pictures of me and my brothers in the snow, I thought it was really cold on my paws! dooooooook dook I hope ya are havin a good evenin and stayin warm. Lotsa big fuzzy hugs and kisses to ya and your Mommy and Daddy and your brothers too, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

02/07/2011 07:55.48 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Where did ya go? dook dook Guess what? We got bout 8 inches of snow and nobody went to work yesterday, yay! dook dook We couldn't have a snowball fight or make a snowman cuz the snow wasn't sticky enough so Daddy built a sled and everybody was actin like it never snows round here! dookity dooky dook It’s a real redneck sled but it worked really good and even the neighbors were comin out and wantin rides too! It was posta get down to 3 last night but they were wrong... it gotted down to -19, can ya believe that?!?! We dident have no power this mornin and it was cold in the house and the water dident work neither so Mommy just slept in! doooooooook I hope ya are havin a good day and stayin warm too. Lotsa big fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

02/03/2011 02:39.57 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
I clicked on the "more" on your Daddy's site and I want ya to give him a really big fuzzy hug and kiss for me, kay? That was so sweet of him to put that there... am I his biggest fan? Cuz I'm pretty little ya know! dookity dookey dook Sure ya can go with us the next time we hafta stay in the doggie hotel but we don't go there very often cuz Mommy usually likes to take us all with her. We haven't gotten any snow this winter... none! It has been really cold a couple of times but it is really really dry, blah! Your Daddy is makin a CD? How neato! Mommy said she would buy one for me so I could hear your Daddy in the car, kay? Be sure and keep me posted. Congrats to your Mommy for bein a Grandma again and I bet she can't wait to spoil some great grand kids too! We went campin over the weekend and I was havin too much fun diggin in the sand and goin for rides on the ATV with Mommy to play on the puter, ya know? When we got home on Monday, my Daddy was wearin shorts and a t-shirt. It wasn't really that warm but Daddy is always warm. dook dook I hope ya are havin a dookin delightful day, lotsa big fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy and the Smothers brothers too, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

01/26/2011 02:08.05 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Yay! I getta listen to your Daddy's music again! If I was there I would hug and kiss your Mommy and dance with her round the floor too! Tell your Mommy thanks for puttin up the site and thank your Daddy for lettin her, kay? We get tired of hearin the radio at work all the time and I like listenin to your Daddys music instead. I couldn't visit ya cuz my Mommy and Daddy went outta town to Phoenix last weekend and me and my brothers hadda stay in the doggie hotel with Cinco. We had the zecutive suite with our own tv and room service too! dookity dooky I'm sayin my prayers for your Daddy to only have good days from now on, kay? Lotsa big fuzzy hugs and kisses to ya and give gobs to your sweet Mommy for me, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

01/20/2011 02:00.01 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Ruby Sue
I'm heading over to your place tonight... be sure and leave the light on! dook dook Kisses to you and your Mom and just wait till I get there! Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

01/11/2011 11:52.08 AM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Happy New Years to ya! I dident get any of the snow ya sent me but I'm still waitin. We need some kinda moisture round here or it's gonna be a real ugly summer in the mountains. My brothers are doin pretty good and we all getta play together cuz we're all fixed. dook dook I hope ya hadda a very nice new years, we did cuz we went campin and I got lotsa tension from gobs of hoomans... ya know I just love that! How is your Daddy doin? I think bout him all the time and hope he is doin well. Is there anywheres that I can still listen to his music? I used to like doin that at work. I hope ya are havin a good day and stayin warm too. Lotsa big fuzzy hugs and kisses to ya and give gobs to your sweet Mommy for me, your bestest fuzzy girlfirend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

01/03/2011 03:05.18 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Ya don't gotta thank me and my Mommy, that's what friends are for and Mave was my bestest rattie girlfriend... I still miss her, but I still miss ThoTho lots too. We dident have a white Christmas but it was nice and I gotta backpack! I'm so happy cuz now I can go for a ride on the motorcycle with Mommy and Daddy when it warms up! dook dook Mr. Bo Jangle and Doc Wilson don't gotta go on a road trip to find my house, I already loves them! dook dook I wanna wish ya and your family the very bestest of New Years ever! Lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

12/31/2010 02:09.29 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Girl
Woo-Hoo! What fun last night was! dook dook I want to wish you and your family a very Merry and Blessed Christmas. Give your sweet Mom a special kiss attack for me, Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

12/23/2010 10:30.27 AM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Gosh, I dident mean to make your Mommy cry, I just wanted to wish her a happy birthday! dookey dook dook I wish it would get a little colder round here cuz that would make it seem more like Christmas, ya know? Guess what? My brothers are havin a birthday tomorrow and they're gonna be 3 and I bet we all get some cool whip outta the deal! dook dook I wish I could hear your Daddy's songs now, specially with the synth, what a neato present! I axed Santa Paws for a backpack cuz I wanna go for rides with Mommy and Daddy on the motorcycle! doooooook dook I hope ya have a very Merry Christmas, fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy too, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

12/22/2010 12:57.27 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Girl
I love your too, Ruby Sue! dook dook Happy Belated Birthday wishes to your Mom, it's been busy at my Mom's house and you know who I have to fight for computer time! dook dook I'm going to head over to your place tonight and deliver a birthday kiss attack to your Mom, give her a kiss until I get there, Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

12/21/2010 11:51.18 AM Report This Comment  
  Happy Birthday!!!
Happy Birthday to ya!
Happy Birthday to ya!
Happy Birthday Mr. Bo's Mommy,
Happy Birthday to ya!
And many mooooorrrrrre!
Dookity dookey dook
I hope your Mommy has a great birthday and everybody is spoilin her with lotsa xtra tension. Did ya get any cake? dook dook Is it cold there? It's been in the mid 60's lately and it doesn't seem like Christmas should be right round the corner, ya know? Give your Mommy some fuzzy birthday hugs and kisses for me, kay? Your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

12/17/2010 05:03.23 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Guess what? Tomorrow is my Mommy's birthday and Daddy is gonna take her out to dinner and I bet we get some cool whip when they get home too! dook dook We hafta get our shots tomorrow and I don't think that's right to hafta go to the vet on Mommy's birthday, do ya? dooky dook Guess what else? Your Mommy's birthday is comin up pretty soon too! dook dook I hope ya are havin a good day, lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

12/09/2010 05:32.07 PM Report This Comment  
  Hiya Mr. Bo
Thanks for visitin me, I always smile when I see a visit from somebody in your family! I'm glad to hear that your Daddy is doin good and Ruby Sue and Doc Wilson are takin care of him. Guess what? I gotta present yesterday afternoon when we got off work! I gotta pink binky! I'm so happy cuz I been wantin one for a long time and Daddy finally bought me one. I grabbed that binky and tooked off runnin with Mommy close behind ... I don't run very fast, kay? dook dook When she catches me, she picks me up and I'm holdin my binky in my mouth and her and Daddy laugh really loud. dook dook We’re gonna try and get some pictures cuz it's gonna make ya giggle. I might not getta play on the puter tomorrow but I wanna wish ya and your family a very blessed Thanksgivin and thank ya for bein my friends too. Fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy and Ruby Sue and Doc Wilson too, Aggie p.s. Don't forget to gobble till ya wobble! dook dook

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

11/24/2010 12:43.39 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Thanks for the Birthday wishes, that is so sweet of ya! I gotta new pink collar cuz mine always get dirty and even though Mommy washes them, they don't look as good as a new one, ya know? I gotta nice super soft blankie to cuddle in and it's white... go figure. dooky dook I also got a big hamburger to sleepy in and if my brothers are nice, I'll let them sleepy in there with me. I gotta have some cool whip and life cerel and later I got some tone with my chicken treats. dook I just love bein so spoiled. dooooooook I'm glad to hear that your Daddy is doin better, give him some fuzzy kisses for me, kay? Guess what? My Mommy and Daddy's anniversary is this Friday and they been married almost forever! dookity dooky dook I hope ya are havin a good day, lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

11/10/2010 03:39.51 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Guess what? My birthday is tomorrow! Boo! It's Halloween and I'm gonna be four. dook dook We're goin campin with friends tonight and I getta celebrate with them and then I'll get my presents at the house tomorrow, I saw the box from ferret on line stuff arrive the nother day and I was't allowed to play in it! dook dook Stop by for some cake and ice cream if ya wanna, kay? dook dook I read bout your Daddy on ThoTho's page and I'm sayin my prayers for him and wishin him a speedy recovery too. I hope ya are havin a good day, lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy and Daddy, your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

10/30/2010 02:14.30 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Girl
How are you and the brothers doing? I haven't heard from you in awhile and thought I'd better stop by and check on ya! Maybe I'll stop by tonight to see for myself how you are doing! dook dook I'll deliver my kisses to you and your sweet Mom in the fur! Thor xoxox

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

10/20/2010 02:02.35 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Guess what? Yesterday Mommy and Daddy went for a motorcycle ride up the mountain to have some lunch and relax... dook dook I dunno bout ya but I can have lunch and relax without leavin the house. dookity dookey dook I miss ya and I hope all is good with the family and I'm keepin ya all in my prayers, kay? I hope ya are havin a great Monday, lotsa big fuzzy hugs and kisses to ya and give some to your sweet Mommy for me, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

10/04/2010 02:22.44 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Ruby Sue
Just stopping by to check on you! dook dook Last night Mave and I went para-sailing in the stars, what a blast we had. I'm going to stop by and see you tonight pretty girl, I bet your Mom is in need of a big kiss attack. Kisses to you and her... until I get there in the fur! Thor xoxo

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

09/26/2010 12:31.37 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
How is everyone doin? My Daddy dident break his ankle, it was just sprained really bad but he's doin better now. Guess what? Guess what? Every year our newspaper puts a ballot in it and they axe everybody to vote for their favorties. Ya know, like your favorite place to eat Mexican food and the bestest place to buy a car... stuff like that. We won! We did! We got voted the bestest motorcycle shop in town! dook dook We never won afore and I tolded Mommy that we should take the day off to celebrate but she said no. ferret poop. dookity dooky dook I hope everybody is doin good, I'm leavin lots and lotsa fuzzy hugs and kisses for ya and your Mommy and Daddy too! Your bestest fuzzy girlfriend, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

09/23/2010 06:00.53 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Ruby Sue
I'm sorry it's been so long since I visited but I see that Aggie has filled you in. Mave and I have been staying busy doing some rainbow sliding and surfing the Milky Way! dook dook How about if I stop by later to see you and give your sweet Mom a big Fonz sized kiss attack? dook dook Kisses to you pretty girl, Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

09/14/2010 12:41.25 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Here I am pologizin to ya again for not bein on the channel. I been really busy at work cuz our manager who had been at the store for 3 1/2 years quit Tuesday and I hadda step up and handle some of his sponsibilities. dook dook I got word bout Juppie goin to the bridge on the 10th and I was sad all over again. Our channel sure has hadda sad summer, huh? Then we had a big poker run at work on Saturday for 9-11 and all the hoomans were happy to see me again! dooooook I just love all that tension. Daddy was racin yesterday and somebody T-boned him and took him out of the first moto! He was walkin funny and this mornin he hadda go to the vet for some xrays and it's not broked, but he sprained it really bad. The vet said that he did everythin but break it, so Mommy is a little happier bout that. I got some new pictures too! Mommy finally got my pictures posted from when we went campin and I gotta play in the flowers. dook dook I'm gonna try harder to visit ya more often cuz I sure do miss ya, but please know that I am always thinkin bout ya and your family. I hope ya are havin a good day, lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

09/13/2010 03:53.50 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Thanks for stoppin by, it's always good to hear from ya! I'm sorry that I dident get back to ya sooner but it's been real sad round here lately. My bestest friend MrMister hadda dental pointment and stead of comin home with his Mommy, he went to the bridge instead and he just turned 2 last month. Then 3 days later my nother close friend Toast went to the bridge and she was only 3 and passed in her sleep. I almost dident wanna play no more but I guess I just needed some time, ya know? I like what ya did with your avatar, that's really neato! dook dook I need to update mine too and I have some new pictures that Mommy needs to post for me, I'm gonna hafta put my little paw down with her again. dookity dooky dook I hope ya had lotsa fun with your grandma and grandpa visitin and ya were nice to them too. dook I hope ya are havin a good evenin, lotsa fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

09/02/2010 05:39.07 PM Report This Comment  
  Hey Pretty Ruby Sue
How are you doing tonight? I was thinking about flying over to see you later, make sure you leave the light on! dook dook I can't wait to give your Mom a big kiss attack! Angel Mave is doin fine and sends her love to all. Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

08/18/2010 07:26.46 PM Report This Comment  
  Good Morning!
We haven't made a round of visits for awhile, so here goes!-- Got your bunny-- hope all is well and have a Super Sunday!! All is well here. Mom's summer is almost over, back to work a week from Tuesday! She isn't happy, though she does love her job as a HeadStart teacher-- vacation just goes too fast!! Mave-- do hope all is well with mom and the family!

Come visit me, Beloved Angel Max, Angel Anya COTD 2/10/14 THANK YOU ALL!, Angel Abby-- goodby our sweet girl! & Angel Starfire-- went to join Abby.

08/15/2010 03:57.57 AM Report This Comment  
  Hiya Wilson, Bo and Ruby Sue
Guess what? My Mommy got sick Saturday evenin and then yesterday she dident even get outta bed till 2 in the afternoon! She just laid round all day and I couldn't give her snuggles and kisses cuz she dident want me to catch it, ya know? She was talkin to the porcelain budda bout sellin buicks. dook dook Today she is feelin better, I think it was one of those 24 hour thingys. How are things with your family? How's the weather? Ours is icky sticky hot unless the clouds come in a give us some rain, then it's nice. I hope ya and the family are havin a good Monday, fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

08/09/2010 03:47.54 PM Report This Comment  
 

Join In Our Fun, Free Virtual Summer Camp!
Camp Critter is in full swing. Join anytime before August 29 to enjoy games, ghost stories, contests and more!

Check out Camp Critter now »
08/03/2010 10:36.56 AM  
  Hi Mave!
Hope you're having a Super Weekend! We haven't been on much again, but do have some news! We are getting acquainted with the 2 new sisters, who have joined our family and one old kitty sis, Molly, who was with us before, left for a 2 yr stint as a therapy cat, and has now returned permanently. Molly Jean (chgd from Molly Moo) on CC. Don't have that page # handy.

Come visit me, Beloved Angel Max, Angel Anya COTD 2/10/14 THANK YOU ALL!, Angel Abby-- goodby our sweet girl! & Angel Starfire-- went to join Abby.

08/01/2010 12:00.37 PM Report This Comment  
  AAAAAAAYYYYYYYYYYY
Thanks for the congrats, that's very sweet of you, Mom sure was surprised. Angel Mave is doing fine.... real fine! dook dook We go cloud hopping and rainbow sliding and paw fishing, we're having a blast! dook dook I'll be by later to see my pretty Ruby Sue and give the boys a ride on my bike. dook dook Kisses to your Mom, Thor

Come visit me, Thor, Friends Forever My Bud Mingo.

07/30/2010 05:51.36 PM Report This Comment  
  Hiya Ruby Sue, Wilson and Bo
Hiya Angel Mave! My Mommy can understand bout your Mommy bein sad cuz she still cries bout ThoTho bein gone! Is your family there visitin? I hope ya are havin lotsa fun with them! Mommy was busy for a couple of days and then she got sick. I can put my little paw down when she is busy but I can't do much when she is sick cept cuddle with her and give her kisses, ya know? She is doin better today but she doesn't have much energy. dookity dook dook Member our road? It got fixed on Thursday and we got more rain on Saturday and Sunday and now the road is gone again, only now it's worse than it was afore! dookity dooky dook I hope ya are havin a good Monday, fuzzy hugs and kisses to ya and your sweet Mommy, Aggie

Come visit me, Aggie, I live at the bridge now.

07/26/2010 02:32.53 PM Report This Comment  
12345678910...
Top Products
d
 


Hi my name's Ophelia

Visit the Photo Gallery to
cast your vote!